HTML

LASZ

Kérem, ez egy iskolai kezdeményezés a környezetszennyezés ellen!

Friss topikok

  • PBalint: Jehhh király vagy Gábor, végre írsz a blogra, és nem is akár mit! :D (2007.08.03. 11:06) Förgeteges blog rovatunk következik
  • PBalint: Nem fogok rád megoroszni max. megorrólni..... (2007.05.31. 18:27) blogocskácska
  • PBalint: Ne aggódj! Már nicsen messze a cél! (2007.05.29. 19:03) Újra itt lennék
  • PBalint: Igen Gábor, nagyon szívesen átveszem, már csak azárt is, mert én csináltam a blogot, csak megadtam... (2007.05.23. 18:36) Blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ennek most nincs címe

2007.06.01. 19:28 LASZ

Na jól van most már elegem van mindenből. Nem, ez nem a szokásos világfájdalom, hanem hogy unom már egy kicsit a karmám szívatását, például elcseszte az empéhármamat itt nekem így sebtiben, aztán majdnem elgázolt egy buzi az árpádsávos zebrán, pedig neki volt elsősége és én mentem át a piroson:) Egyébként ha jól számolom triplán vagyok depressziós, holnap kezdődik a nonstop tanulás jövőhét csütörtökéig 3 fain vizsga már csak az ajándék. Szívesebben jönnék suliba szocializálodni, mint hogy magoljak 5 napon keresztül, asszem ebbe belehalok. Persze azért beugrok menzázni, azt nem lehet kihagyni, olyan rossz a kaja hogy azt már élvezet megenni(bleöeh). Csak a LASZ szelleme tart még életben, asszem írok is egy indulót vagy himnuszt a szervezetünknek. Ennyi jutott eszembe, kérem kapcsolja ki.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://laszomorte.blog.hu/api/trackback/id/tr4390941

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://aerospace.tommypassmore.net/forum/profile.php?section=personality 2018.02.25. 13:41:00

Hőskor az asztalon, magyar zsenivel, olasz bátrakkal - Kisautó blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása